נמצאו 0 חדרים באזור שלך!

בניית אתרים - העברת המסר

בניית אתרים - העברת המסר
כיצד נעביר את המסר גם לגולשים וגם למנועי החיפוש ונשמור על האיזון הנכון בין הרצון שלנו לקדם את האתר והרצון לעניין את הגולשים ולהשאיר אותם באתר.
בניית אתרים-העברת המסר
כל בונה אתרים יודע שהיום לא סתם מעלים אתר לרשת יש המון משתנים שצריך לקחת בחשבון , כשלקוח מגיע עם דרישה מסודרת לבניית אתר צריך לשבת מולו לאפיין ולהעלות על הכתב את דרישות הלקוח, לאחר שהגענו להסכמה עם הלקוח באשר למבניות האתר ולגבי ניראות האתר , רק אז מתחילה העבודה האמיתית צריך להעביר את כל חומר הגלם והרעיונות עליהם הסכמנו לרשת לאתר מתפקד ואפקטיבי .

אחד מהדברים שחברה רצינית לבניית אתרים צריכה להתחשב בהם זה בנייה נכונה של האתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש , מנועי החיפוש ובפרט גוגל מבקשים לדעת מה אנו מנסים לקדם או במילים אחרות , מה אנחנו מנסים למכור או להציג לגולשים , ואת הנתונים הללו אנו מחויבים להעביר למנועי החיפוש בצורה פשוטה וללא התחכמויות.

כיצד נקל על מנוע החיפוש להבין מה אנחנו מבקשים למכור או להציג:
נניח והתבקשנו לבנות אתר לחברה המייצרת משחת נעליים והחלטנו ביחד עם מנהל השיווק של החברה שהוא מעוניין לקדם את האתר תחת מינוח החיפוש "משחת נעליים" .
לאחר שעיצבנו ובנינו את האתר , והלקוח אישר את העבודה אנו ניגשים למלאכת הקידום ומנסים ביחד עם הלקוח להביא את האתר גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש .

בדרך כלל ללא הנחייה ומעקב אחר תכני הלקוח תגלו שהמלל שקיבלתם לדף הראשי של האתר לא יאפשר בכלל למנוע החיפוש להבין שאנו מבקשים למכור ולקדם משחת נעליים , הלקוח ירצה לספר על החברה מתי היא הוקמה וזו טעות נפוצה שתגלו באלפי אתרים בארץ ובעולם , אם נספר למנוע החיפוש על החברה שלצורך העניין קוראים לה "כהן ודרעי בע"מ " ושהחברה הוקמה ב1968 , ושהיא משווקת לכל חנויות המכולת באזור השרון וכדומה....
זה בטח לא יעזור לנו לקדם את האתר תחת שילוב המילים "משחת נעליים" אם נרצה להסביר למנוע החיפוש למה התכוונו נוכל לשלב בין המלל אודות החברה אבל חשוב יותר נצטרך לספר על משחת הנעליים , בפרט בדף הראשי , ורצוי בשאר דפי האתר .

גם כותרת האתר צריכה להיות משחת נעליים ולא שם החברה במקרה שללקוח ממש חשוב ששם החברה שלו יופיע בכותרת אז ניתן לשלב בין השניים לדוגמא:
משחת נעליים – כהן ודרעי בע"מ.

לאחר שהבנו שעל מנת לקדם אתר אנו מחויבים להסביר למנוע החיפוש במילים למה אנחנו מתכוונים , עיקרון זה צריך ללוות את כל שאר הקישורים התכנים והדפים באתר.

לפעמים תוכלו למצוא אתרי תוכן מעולים שמנסים לקדם תחת מינוח מסוים אבל כמעט ולא משתמשים במינוח המבוקש.
לדוגמא אתר הכרויות שרוצה לקדם תחת המילה "הכרויות " אבל מספר בדפיו על אהבה ופגישות , ורומנטיקה , ועצות וכתבות וכו' , והמילה הכרויות בקושי מוזכרת באתר , ולכן אין סיכוי שמנוע החיפוש יבין שמדובר באתר שמטרתו הכרויות .

לסיכום אם החלטתם לבנות אתר ואתם מעוניינים גם בקידום האתר רצוי שתגדירו מראש ביחד עם בוני האתר מהם מילות המפתח בהם תרצו להתברג במנועי החיפוש, והחלטה זו תלווה את כל תהליך כתיבת התכנים והקישורים באתר .
ולא פחות חשוב צריך למצוא את האיזון בין כתיבה נכונה למנועי החיפוש וכתיבה שתעביר את המסר לגולשי האתר כי הם בעצם המשתנה הכי חשוב בכל הסיפור.
גם אם זה נשמע פשוט זו מלאכה מורכבת ואנו ממליצים לכם בחום להתייעץ עם איש מקצוע בעניין .
צור קשר 050-3838838
Designing Dreams Building Websites